2015. január 21., szerda

1 Fejezet

Visszaemlékezés kb a 3 fejezetig!:)


Azon  a napom éppen minden várható dolgozatomat meg írtam.
Hazamentem , és elkezdtem visszafele számolni a napokat , hiszen lassan itt a nyár!
 Ekkor éppen csengettek , anyuék még nem voltak itthon.
 Hát kinyitottam gondoltam egy csomag volt "Biztos anya rendelt valamit".
-Jó napot! Ön miss Michaels?-nézett rám a már eléggé ismert fiatal és helyes srác.
 Persze tudta ki vagyok de örült ha hozzászóltam.
-Igen de tudod George ki vagyok!-nevettem tudom hogy próbálkozni, szeretne, de csak helyes srác, semmi más.
-Tudod miért kérdezlek mindig!-vörösödött el.
 Ja és igen múltkor szerelmet vallott és mivel kegyes vagyok, nem küldtem el a fenébe, hanem csak a baráti viszonyra szavaztam .

-jó-jó aláírtam a papírt -Nekem jött?
-Ahha! Hali!-és ment is tovább
Megnéztem a dobozt. Televolt irkálva .
De ami szemet szúrt az a 10 cm-s Chanel felirat, gondoltam Josh (a haverom) tréfál már megint hiszen tudja mennyire szerettem a Chanelt. Kinyitottam tübb papír is kiesett belőle, összefogtam az egészet majd fel futottam a szobámba. Elkezdtem bontani majd olvasni az egyik papírt.


Tisztelt Anabella Michaels!

Ez úton szeretnénk értesíteni önt, hogy lehetősége nyílt a Chanel cégnél modellkedni.
 Ez egy különleges és egyszeri alkalom amit a 10 évben csak egyszer csinál a Chanel
.Tehát ritka. Kérjük válaszoljon e-mail-ben.
Üdvözlettel:.A Chanel csapat 
Elkerekedett szemmel 2x végig olvastam, majd kiabáltak.
-Megjöttünk! kiabált anya 
Megyek!-futottam, a levéllel a kezemben
-Szia!-mondták 2-en.
-Ha levetkőztettek üljetek le!-mondtam nekik.
Levették a kabátjukat, jött George és hozott nekem egy csomagot.Átvettem és kinyitottam.-itt átnyújtottam a levelet elkezdték közösen olvasni.
Majd apa visszaadta én kikerekedett szemmel figyeltem.
-Szó sincs róla!!-mondta szemrebbenés nélkül
-De apa tudod mennyit keres egy Chanel modell?!
-Igen, és azt is tudom , mennyi munkával és ésszel.Te ennél okosabb vagy.
-Hát jóó!-fújtattam felmentem a szobámba.
Elkeseredésemben, kiültem a teraszra és gondolkodtam majd jött apa.
-Kislányos te ennél jobb vagy!...........



Bocsánat egy kicsit rövid lett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése